Spectacol de street-dance si afterparty


Iata-ma asadar in fata unei provocari. La sala de dans traditia cere sa facem spectacol. Dar de data aceasta a fost ceva cu totul deosebit pentru ca spectacolul s-a desfasurat la sala Dalles. Initial am fost si eu speriat de marimea spectacolului dar pe parcurs, amintindu-mi de street-dance-urile facute in parcuri am participat si eu. Emotiile curgeau lant dar acest lucru m-a facut sa iau decizia … VOI DANSA ! Asa ca, m-am indreptat spre scena. A invins curajul. Spectacolul a inceput. Publicul s-a uitat tinta la mine si la ceilalti cu care dansam. 5, 4, 3, 2, 1. Coregrafia se termina in aplauzele publicului. Am primit felicitarile de rigoare. Dar dupa munca vine si distractia. Asa ca s-a continuat cu un afterparty. S-a tinut in club B. La acest afterparty au fost si demonstratii. Mi-am dorit atat de mult sa fac si eu demonstratii asa ca am intrat. Am fost chiar aplaudat. Am lasat in urma club B  dar am plecat cu o stare de bine la care ma voi gandi mereu.

Acest articol a fost publicat în Street Dance și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Spectacol de street-dance si afterparty

  1. Pingback: Mai pot practica street-dance dupa varsta de 30 de ani ? « Blogul lui Mause2k

Spuneti opinia dumneavoastra

