Linie trasa la final de an


A mai trecut un an. Acum este normal sa trag linie, sa ma simt bine si sa ma gandesc la ce s-a intamplat in anul care se incheie astazi. Dar sa incepem :

Anul 2011 a fost un an cu multiple realizari pentru ca am ajuns sa descopar Bucurestiul la suprafata precum si faptul ca am ajuns sa practic street-dance la alt nivel (orientat spre dansul din club). Am ajuns sa practic si actoria. Practicarea actoriei mi-a crescut nivelul de sociabilitate precum si nivelul de cunoastere de sine.  Am practicat street-dance in club si chiar si in parcuri (chiar am fost intrebat daca nu cumva sunt instructor de dans. Raspunsul final este nu). Dar nu m-am oprit aici pentru ca am ajuns sa ma initiez si in miscari de break-dance.  Asta inseamna ca am ajuns sa am curaj.  Am avut parte de socializare foarte multa precum si sa merg singur la mare (ce sa-i faci daca Bucurestiul nu a mai fost de ajuns !). Am descoperit magazinul F64 (magazin de accesorii si aparate foto) pentru ca am simtit ca ceva lipseste. Am participat la turul pe role (NLS) si chiar si in parcul IOR. Am participat de asemenea si la cateva evenimente. Am descoperit ca viata se poate trai si altfel. Multumesc celor care m-au ajutat sa ma descopar pe mine insumi precum si celor de la care am avut cu adevarat ceva de invatat. Asa am ajuns sa nu stau de loc in fata televizorului si sa sparg seminte. Am ajuns de asemenea sa pot sa merg pe trotineta electrica.

Ce prevad ca se va intampla in anul 2012 ? In anul 2012 prevad ca voi avea parte de mai multa socializare precum si o continuare a activitatilor din 2011. Prevad de asemenea posibilitatea participarii la cursuri si seminarii foto (nu stiu inca perioada dar va tin la curent). In mod sigur voi mai iesi pe role si pe waveboard. Voi mai practica street-dance-ul chiar si in parcuri. Prevad de asemenea posibilitatea de a calatori prin tara. 

Acest articol a fost publicat în Revelion și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

