Ora de dans – din weekend


A fost o data ca niciodata ca de n-ar fi nu s-ar povesti. Dar… o problema avuta la sala de dans la grupele de seara m-a schimbat total. Iata care era problema : problema era tocmai faptul ca la grupa de seara la sala de dans nu veneau destule persoane. Asadar s-a hotarat. Din grupa de seara si din grupa de weekend s-a facut o singura grupa si anume cea din weekend. Initial am fost mirat pentru ca sambata am si cursuri de actorie. Dar afland ca am un interval de timp destul de bun si locatia unde fac cursurile de actorie este foarte aproape, am riscat. Dar nu-mi pare rau pentru ca desi trebuie sa merg dintr-o locatie in alta, la sala de dans m-am simtit foarte bine pentru ca astazi, in familia noastra a street-dancerilor am avut un eveniment aniversar. Acest eveniment aniversar se refera la faptul ca instructorul nostru de dans (Marian) si-a sarbatorit ziua de nastere („La multi ani Marian si iti multumesc pentru ca ne conduci in aceasta lume minunata si plina de neprevazut in care creem dans din nimic numita street-dance”). Antrenamentul s-a desfasurat normal dar dupa antrenament (vorba aceea : dupa munca vine si distractia) am petrecut la KFC de pe Calea Mosilor. Am mancat tort si am stat la povesti. Si-am incalecat pe o sa si v-am spus povestea asa

Acest articol a fost publicat în Street Dance și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

