Amintiri din sala de dans


Dupa cum am specificat intr-un articol anterior, am deja un an de cand practic aceasta rutina care se numeste street-dance. Cum am fost cand am pasit pentru prima data in sala de dans ? Prima data cand am pasit in sala de dans am fost deosebit de curios. Am simtit putina teama pentru ca atunci era un lucru nou pentru mine. Imi amintesc si acum prima coregrafie invatata la sala. Atunci erau miscari noi pentru mine. Acum totul pare mai mult o activitate de depasire a propriilor mele limite. Imi amintesc si primul meu freestyle. Nu stiam cum se face. Tot ce stiam pe atunci erau cateva coregrafii. Imi amintesc si acum ca aveam emotii si cum am reusit sa leg miscarile putin altfel. Imi amintesc si acum primele aplauze care m-au facut sa ma simt bine si am inceput sa am acel impuls de a merge mai departe. Pe aceasta cale vreau sa multumesc conducerii STREET-DANCE ROMANIA pentru sustinerea fizica si morala precum si pentru grija deosebita pe care o are fata de mine precum si fata de ceilalti cursanti ai aceste minunate scoli de dans. Prin acest articol vreau sa multumesc instructorilor de dans Marian Cristian Marin precum si Andreea pentru rabdarea si profesionalismul de care dau dovada cand suntem ghidati in aceasta lume minunata care se numeste STREET-DANCE. Multumesc de asemenea colegilor mei de la scoala de dans STREET-DANCE ROMANIA pentru sustinerea prin aplauze puternice la freestylurile dansate in sala de dans care a devenit a doua mea casa precum si locul unde ma simt bine si de unde plec cu cateva miscari invatate.

Acest articol a fost publicat în Street Dance și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Amintiri din sala de dans

  1. Pingback: Ce simt cand dansez ? « Blogul lui Mause2k

  2. Pingback: Mai pot practica street-dance dupa varsta de 30 de ani ? « Blogul lui Mause2k

Spuneti opinia dumneavoastra

