Foc de tabara dar… putin altfel


Motto :

Padure, padure nebuna
In fiecare noapte cu luna
Voi rataci fara tinta agale
Ca o frunza manata de vant pe potecile tale

Ma aflu in parc pe role. Ma plimb frumos si intr-un final vad o mare de oameni adunata. Unul dintre ei avea o chitara. Brusc schimb traseul. Ma asez si eu pe iarba. Intr-adevar era un foc de tabara dar … fara foc. Incep ei sa cante. Stau si ascult dar ceva nu-mi dadea pace. La inceput am aplaudat. Dupa aceea m-am integrat si eu in grup cantand. Am fost chiar invitat sa incerc o toba africana. Nu m-am descurcat eu prea grozav dar am reusit cat de cat sa scot un ritm. Intr-un final s-a cantat melodia „Amintire cu haiduci”. Brusc in mintea mea a aparut imaginea unui foc de tabara. Da, am simtit ca limita este cerul de un albastru nesfarsit care se intalneste departe departe cu pamantul acoperit de iarba verde. A trebuit sa-mi iau la revedere dar am speranta ca ii voi intalni din nou si iarasi voi participa la acel foc de tabara.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

