Mai pot practica street-dance dupa varsta de 30 de ani ?


Multi ar raspunde la aceasta intrebare cu „NU”. Nu ii condamn pentru ca asa credeam si eu. Mai ales deoarece imi aminteste de primul contact cu street-dance-ul (intr-adevar am descoperit street-dance-ul la varsta de 40 de ani la sala de dans Street-dance Romania). Pe atunci miscarile imi ieseau / nu imi ieseau. Ma gandisem ca sunt prea batran. Dar ceva m-a facut sa continui (era vorba despre atmosfera din sala de dans). Anii au trecut… Acum am 42 de ani, sunt cursant la scoala de dans DANCE PRESTIGE (le multumesc instructoarelor de dans SIMONA si ALEXA pentru rabdarea pe care o au fata de cursanti!) si in continuare „gust” din placerea de a dansa oriunde (acasa, in parc, la strand, etc.) si oricand (nu va ganditi ca dansez in timpul orelor de program de la serviciu). Ma simt super bine cand imi dovedesc maiestria in dans la cate un cypher sau chiar intr-un battle (chiar nu ma intereseaza cine castiga). In aceste conditii cei care sustin ca dupa 30 de ani nu mai pot practica street-dance ii rog frumos sa-si schimbe modul de a gandi pentru ca inca putem invata ceva nou si inca putem sa  facem ceva ce nu am mai facut niciodata! Si intr-adevar street-dance-ul chiar este o „mare branza” iar cei care il practica trebuie apreciati pentru ca reusesc cu atata usurinta sa domine ringul de dans.

Poate va intereseaza si :

Acest articol a fost publicat în Street Dance și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mai pot practica street-dance dupa varsta de 30 de ani ?

  1. piracetam spune:

    si mie imi place dansul si mi-as dori sa infiintez o trupa de dans…ceva in genul pussycatdolls tu de unde esti?

Spuneti opinia dumneavoastra

