Primul zbor cu balonul


Ma aflu la o plimbare prin Bucuresti mai precis pe bulevardul Kisselleff. Iata ca privirea mea se opreste pe  mijlocul de transport de pe vremea lui Jules Verne (daca nu ati ghicit, este vorba despre balonul cu aer cald). Aflu din diferite surse ca este vorba despre un scurt zbor pentru omul de rand.  Ceva m-a indemnat sa incerc (chiar, ce aveam de pierdut ?). Ma indrept spre locul de unde se iau formularele.  Am primit un formular pe care l-am completat. Dupa verificarea de rigoare imi astept randul. Sunt patru persoane in fata mea . Timpul trece foarte incet. Prin minte imi trec tot felul de ganduri  (oare cum va fi ?) Mai sunt trei persoane … doua persoane … o persoana … iata ca imi vine randul. Urc in nacela. Privirea mi se opreste pe doua butelii de gaz aflate acolo. Cu toate acestea  in nacela era loc destul (mai era si pilotul balonului). In momentul cand am urcat in nacela, am simtit o caldura foarte puternica (este de la aerul  cald din balon).  Dupa cateva  jeturi de flacara balonul se inalta (nu foarte mult). Cand am privit, am vazut  bulevardul  Kisselleff de la inaltime.Privirea mi se muta pe cativa pomi din apropiere. Privesc si ma minunez pentru ca eram aproape la aceeasi inaltime cu pomii. Inca cateva jeturi de flacara si  balonul aterizeaza.  La coborarea din balon am simtit o bucurie imensa pentru ca am vazut cu ochii mei  ceva care in urma cu cativa ani erau doar descrieri dintr-un roman de calatorie.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Primul zbor cu balonul

  1. Pingback: Dezvoltarea personala merge mai departe dupa 4 ani | Blogul lui Mause2k

Spuneti opinia dumneavoastra

