Interviu cu Mause2k


REPORTERUL (R) : Pentru inceput spune-mi cum te cheama si cu ce te ocupi ?

MAUSE2K (M): Ma numesc Mause2k dar nu ma supar daca imi spui Claudiu si sunt inginer proiectant !

R: Cum ti-a venit pasiunea pentru proiectare ?

M: Pasiunea pentru proiectare mi-a venit de la mama mea care a fost tehnician proiectant ! Mama mea lucra la planseta, eu lucrez in ACAD !

R: Vad ca esti un om diferit de restul lumii ! Cum ai reusit sa ajungi la nivelul asta ?

M: Da, asa este sunt un om diferit de restul lumii pentru ca am renuntat sa ma mai uit la stiri ! De ce ? Pentru ca stirile transmit numai mesaje negative !

R: Ce iti place sa faci in timpul liber ?

M:  In timpul liber dansez, merg pe role si pe waveboard si nu in ultimul rand fac sport

R: Ce sport practici ?

M: Aici depinde de context. Dar mai nou practic jogging-ul !

R: Atunci cand sunt concerte, te vad dansand. Esti cumva profesor de dans ?

M: Nu sunt profesor de dans dar am facut un curs de street-dance !

R: Cum ti-a venit pasiunea pentru dans ?

M: Pasiunea pentru dans mi-a venit in urma cu trei ani cand am privit o demonstratie de dans a trupei Trouble !

R: Nu te supara ca te intreb : Ce inseamna street-dance ?

M: Street-dance reprezinta un termen umbrela care grupeaza mai multe stiluri de dans (popping, locking, house-dance, etc) care au aparut in locuri unde se poate socializa. Si chiar nu ma supar daca cineva vrea sa danseze alaturi de mine sau vrea sa-i arat un pas de dans.

R: Ce cursuri ai mai facut ?

M: Am facut un curs de actorie la Victoria Art pe care l-am absolvit cu un spectacol de final

R:  Ce ai simtit la spectacolul de final ?

M: La inceput mi-a fost frica pentru ca era prima data cand jucam pe scena  dar pana la urma frica a fost inlocuita cu dorinta de a evolua pe scena !

R: Care este cea mai mare realizare a ta ?

M: Cea mai mare realizare a mea a fost faptul ca m-am lasat de fumat. M-am lasat de fumat pentru ca mi-am dat seama ca fumatul nu este un lucru bun !

R: Cum te simti acum cand nu mai fumezi ?

M: Ma simt ca o pasare care poate zbura unde vede cu ochii. Asta inseamna ca ma simt liber !

R: Ce activitati ai mai incercat ?

M: Am incercat slackline-ul

R:  Ce inseamna slackline ?

M: Slackline inseamna mersul pe o coarda intinsa intre doi pomi. Coarda se afla la inaltime joasa.

R: Ce ai simtit cand ai practicat slackline ?

M: La inceput am simtit teama pentru ca am crezut ca aceasta activitate este riscanta si este dedicata celor angajati la circ. Dar tot incercand sa-mi mentin echilibrul am constatat ca aceasta activitate este cam pentru toata lumea si aici nu ma refer la cei care sparg seminte in fata televizorului. Dupa cateva incercari de a-mi mentine echilibrul am reusit sa fac doi pasi pe coarda. Chiar am fost apreciat si de catre cei care au organizat acest sport.

R: Si altceva ce ai mai facut ?

M: Am avut curiozitatea sa ma urc in balon ! Am simtit un sentiment de bucurie cand am vazut peisajul de la inaltime

Acest articol a fost publicat în Timp liber și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

