Cursuri de dictie si vorbire in public – oportunitati pentru rupt tacerea


Motto : Da-i unui om un peste si va fi satul o zi intreaga. Invata-l sa pescuiasca si va fi satul o viata intreaga

Am ajuns sa o fac si pe asta. Dupa cum am mai spus intr-un articol anterior (il puteti citi aici ) am aflat despre mine ca am emotii cand sunt in fata unei multimi de oameni. Intr-adevar vorbirea nu este necesara in profesia mea (numai atunci cand trebuie sa vorbesc cu clientul) dar imi este necesara in viata personala. In aceste conditii m-am apucat sa caut solutii la problema aceasta. Tot cautand, am dat de site-ul Studio Galapagos care organizeaza curs de vorbire si dictie. Am solicitat informatii referitoare la modul de inscriere. Mi s-a raspuns la e-mail si astfel am aflat ca am fost inscris pe lista. Si de asemenea am aflat ca voi fi sunat. Timpul trece foarte incet. Intr-un final am ajuns sa fiu sunat. Pana am inceput cursul, m-am documentat asupra adresei locatiei precum si legaturile cu adresa unde se tine cursul. Acestea fiind spuse, in data de 23-09-2013 am inceput cursul de vorbire si dictie. La prima intalnire am facut cunostiinta cu noii mei colegi si am trecut printr-o evaluare a defectelor de vorbire. La intalnirea a doua, atat mie cat si colegilor mei ni s-au dat exercitiile pentru corectarea defectelor de vorbire precum si tehnicile pentru diminuarea emotiilor. Inca de a doua zi am aplicat tehnicile invatate si iata ca acum ma simt mult mai bine pentru ca nu mai am emotii mari cand sunt in preajma oamenilor, De asemenea simt cum mi se oxigeneaza altfel creierul. Si acum, dupa ce am terminat cursul, vreau sa multumesc personal doamnei Irina Ungureanu pentru rabdarea si profesionalismul de care a dat dovada pe parcursul acestui curs.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cursuri de dictie si vorbire in public – oportunitati pentru rupt tacerea

  1. Pingback: De ce citesc cu voce tare ? – Iata motivele | Blogul lui Mause2k

  2. Pingback: Multumiri | Mause2k – Viata mea si nu numai

  3. Pingback: La 3 ani dupa spectacol | Mause2k – Viata mea si nu numai

  4. Pingback: Top 5 experiente de viata care m-au transformat | Mause2k – Viata mea si nu numai

Spuneti opinia dumneavoastra

