Cursurile de manga – o noua revolutie in banda desenata


Inceputul

Actorie, dans, dezvoltare personala, etc. Acestea sunt preocuparile mele. Numai ca intr-un moment de respiro ma apuc sa navighez pe internet. Imi sar in ochi niste reclame la cursuri de pictura. Arunc o privire. Erau preturi destul de mari. Tot ma intrebam care sunt avantajele unui curs de pictura. Le-am descoperit. Dar cum sunt un om generos. Asadar iata-le:

 Avantaje.

  1. Dezvolta creativitatea
  2. Permite o alta abordare a lumii inconjuratoare
  3. Dezvolta atentia la detalii
  4. Dezvolta capacitatea de comunicare

 Trecerea de la pictura la desen.

Pentru ca in lista de avantaje m-am regasit partial (in jur de 40 – 50 %) m-am gandit sa urmez si eu astfe de cursuri (pana la urma strica o activitate in plus ?). Dar totusi m-a descurajat pretul. „Trebuie sa fie si alte alternative” mi-am spus eu si am plecat in oras. Privirea imi este atrasa de o librarie in care vad o carte despre desenul manga.

 Ce este manga ?

Manga este denumita ca fiind banda desenata japoneza. Spre deosebire de banda desenata europeana, in banda desenata japoneza personajele au sentimente si emotii. Astfel cu ajutorul trasaturior fetei pot fi exprimate diverse stari sufletesti.

Achizitia cartii si o noua cautare.

Acum ca am lamurit ce este manga, am achizitionat cartea si am inceput sa o citesc. Dar totusi ceva nu se leaga. Asa ca am inceput sa caut dar de data aceasta cu cuvintele cheie „cursuri manga”. Iata ca prietenul GOOGLE imi returneaza printre multimea de rezultate, un rezultat care merita atentia. Este vorba despre „Scoala japoneza Sakura”.

 Inscrierea la curs.

Mai erau cateva zile pana la startul inscrierilor. In acest timp am inceput sa caut benzi desenate manga si am inceput sa citesc. Iata ca s-a dat startul la inscrieri. Am ales modulul de incepatori. Am trimis un e-mail. A doua zi am primit raspuns. Am solicitat de asemenea un loc. Am primit raspunsul pentru dorinta mea de a urma cursul de manga.

Primul curs. Inceputul unei aventuri.

Asadar iata ca a sosit si prima zi de curs mai precis pe data de1 decembrie 2013. La acest prim curs profesorii au vrut sa vada cum ne descurcam. Nu pot sa spun ca ma descurc super bine (sunt de-abia la inceput si m-am dus acolo ca sa invat). Dar totusi la finaul acestui prim curs am prins o pasiune pentru desen. Oricum, mi-am mai dat drumul la mana. Sa fie o noua etapa in dezvotare personala ? Astept raspunsul la aceasta intrebare printr-un comentariu.

Acest articol a fost publicat în Manga și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

