Articolul 200 – povestea continua


Am ajuns sa o vad si pe asta. Cand am ajuns la articolul nr 150 am crezut ca voi opri blogul pentru ca imi lipsea atat timpul cat si inspiratia. Dar iata ca blogul si-a continuat existenta si in ziua de astazi am ajuns la articolul numarul 200. Cu aceasta ocazie, declar aceasta zi ca fiind o zi aniversara pe care o voi sarbatori sufleteste alaturi de voi, cititorii acestui blog. Doar unul singur va lipsi de la aceasta aniversare si anume, tatal meu pe care din pacate moartea nemiloasa l-a rapit dintre cei vii. Dar eu sunt sigur ca sufletul tatalui meu ma priveste de acolo de sus si se bucura nespus la aceasta aniversare. Parca il si vad cum zambeste. Dar este zambetul imaterial. De semenea vreau sa multumesc mamei mele pentru ca mi-a dat darul divin care se numeste viata, invatatoarei mele pentru ca m-a indrumat pas cu pas in tainele scrisului si cititului, profesorilor mei din liceu si din facultate, colegilor mei (atat celor care au plecat cat si celor care au ramas) precum si domnului director Alexandru Irod de la sc. Materiale Poligrafice Serti pentru rabdarea si profesionlismul de care a dat dovada, domnisoarei GUZA IRINA pentru motivatia de a lansa acest blog, instructorilor mei de dans (Paul Paduraru, Marian Cristian Marin, Simona Mereu, Grigorescu Alexandra) pentru rabdarea si profesionalismul de care au dat dovada ghidandu-ma in aceasta lume minunata in care stilurile diferite de dans se reunesc sub un singur nume si anume : street-dance. Multumesc de asemenea domnului profesor Mihai Calota pentru rabdarea si profesionalismul de care a dat dovada cand mi-a deschis o noua lume care este teatrul precum si pentru sustinerea si incurajarile dinaintea spectacolului de final. Nu in ultimul rand vreau sa multumesc doamnei profesoare IRINA UNGUREANU pentru multiplele sfaturi si exercitii pe care mi le-a dat pentru a-mi depasi frica de a vorbi in public.

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

