Primul an dupa spectacol


Astazi se implineste un an de cand am sustinut spectacolul de final. Daca nu ati citit articolul, il puteti citi aici. Iata ca acum, dupa un an de la sustinerea spectacolului de final, o flacara vie inca arde. Este flacara momentului in care mi-am infrant emotiile si am urcat pe scena. Parca simt si acum momentul in csre am interpretat poezia scrisa de Tudor Arghezi care se intituleaza : „De-abia plecasesi”. Parca simt si acum momentul interpretarii scenei dupa A.P. Cehov. Parca simt si acum aplauzele publicului care a apreciat spectacolul. Dar ceea ce este cel mai important, este faptul ca am descoperit faptul ca am emotii sa vorbesc in pubic. In aceste conditii m-am orientat catre un curs de vorbit in public.

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

