Aniversarea 44


In urma cu trei zile am intrat in cel de-al 44 lea an de existenta. In mod normal, multa lume s-ar da inapoi numai ca nu si eu. De ce spun acest lucru ? Pentru ca desi astazi am implinit 44 de ani eu sunt mai curios ca niciodata. Da, intr-adevar am 44 de ani dar pana la urma ce reprezinta varsta de fapt ? Varsta de fapt reprezinta un numar si nimic altceva. In ultimul an am facut un curs de vorbire si dictie precum si un curs de manga. Iata ca in aceste conditii, curiozitatea a facut un lucru bun pentru ca am dobandit abilitati noi. De la cursul de vorbire si dictie am dobandit abilitatea de a-mi stapani emotiile iar de la cursul de manga am dobandit abilitatea de coordonare a miscarii precum si alte metode de explorare. Acum insa la prag aniversar vreau sa multumesc mamei mele pentru ca mi-a dat darul divin care se numeste viata, multumesc de asemenea tatalui meu pentru insuflarea unei pasiuni care este fotografia. Din pacate tatal meu nu va putea citi acest mesaj pentru ca din pacate moartea nemiloasa l-a rapit dintre noi cei vii. Multumesc de asemenea doamnei invatatoare Cristescu Aurelia pentru rabdare de care a dovda indrumndu-ma in primii pasi in lumea citiului si in lumea scrisului. Multumesc de asemenea domnului director Alexandru Irod pentru amabilitatea de care a dat dovada angajadu-ma la SC MATERIALE POLIGRFICE SERTI SRL, multumesc de asemenea doamnei Mihaela Nitulescu pentru binevointa de a ma alatura colectivuui de proiectare, multumesc de asemenea domnisoarei Guza Irina (felicitarile mele pentru evolute) pentru scanteia care mi-a dat-o pentru ca mai tarziu sa ia nastere acest blog. Multumesc de asemenea instructorilor de dans : Paul Paduraru, Marian Cristian Marin, Simona Mereu precum si Alexandra Grigorescu pentru rabdarea, bunavointa si profesionalismul de care dau dovada ghidandu-ma intr-o lume in care stilurile de dans se grupeaza sub un singur nume: Street dance. Vreau sa multumesc de asemenea domnului profesor Mihai Calota pentru rabdarea, profesionalismul si incurajarile pe care le-a folosit pentru a ma ghida in minunata luma a actoriei. Multumesc de asemenea doamnei Irina Ungureanu pentru sfaturile pe care mi le-a dat pentru a-mi depasi frica de a vorbi in public. Daca cumva am omis pe cineva il rog frumos sa ma ierte. Intr-adevar de ziua mea m-am rasfatat si m-am simtit bine

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Aniversarea 44

  1. Pentru un banatean de 44 de primaveri te scuzi cam mult…Oricum… La Multi Ani!, Multa sanatate si nu uita anii ’90. Cris.

Spuneti opinia dumneavoastra

