Metode pentru a avea buna dispozitie


Plictiseala a pus stapanire pe noi. Abia ajungem de la serviciu si ne trantim pe canapea si spargem seminte in fata televizorului. Cu ceva timp in urma si eu m-am simtit astfel. Dar de ceva timp locul lenei este preluat de cheful de a face cate ceva. Intradevar cand vin de la munca ma simt obosit. Dar nu ma plang de oboseala. Iata ce fac eu :

1) Citesc ceva cu voce tare

Intr-adevar atunci cand nu discut cu oamenii, pun mana pe o carte si citesc un fragment cu voce tare. Acest lucru ma indeamna sa vreau mai mult si astfel locul oboselii este luat de cheful de a vrea ceva mai mult.

2) Merg la un local si pregatesc articolele

Intr-adevar vreau sa scriu cat mai mult pe blog. Dar nici nu imi place sa raman acasa pentru ca sa nu-mi vina ideea sa ma asez in fata TV-ului si sa nu fac nimic. Asa ca am inceput sa folosesc Google Drive si sa renunt la suita Office de pe PC. In aceste conditii pot sa-mi iau tableta si sa-mi pregatesc articolele. In aceste conditii imi revine buna dispozitie.

3) Dansez

Intr-adevar am luat lectii de dans numai ca atunci cand ascult muzica imi pun intrebarea : Ce miscari se pot face pe melodia asta. In aceste conditii curiozitatea si buna dispozitie pun stapanire pe mine si incerc tot felul de miscari. Asa am ajuns sa-mi creez propriile mele coregrafii.

4) Merg pe role sau pe waveboard

Dupa ce vin de la serviciu si mananc imi iau rolele sau waveboard-ul si dau o tura prin parc (acum din pacate este iarna dar la primavara va promit ca ne vedem prin parc la o tura pe role).

5) Desenez manga

Ideea cu desenul manga este mai noua insa a ajuns sa-mi placa pentru ca pot creea o scena fara a avea nevoie de actori (intr-adevar am facut curs de actorie). In aceste conditii chiar vreau sa pot desena mai bine (oricum cu desenul manga sunt de-abia la inceput dar vreau sa ajung mai sus).

Voi, dragi vizitatori ce faceti ca sa aveti buna dispozitie ? Astept raspunsul vostru printr-un comentariu !

Acest articol a fost publicat în Motivatie și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

