Ziua copilului… interior sau cele 6 lectii ale copilului interior


Va salut dragi vizitatori,

Sunt din nou langa voi cu un articol pentru ca astazi este o zi mare si anume este ziua copilului interior. Cu alte cuvinte astazi primesc un imbold de la copilul interior care imi spune : „Tati, e ziua mea si vreau sa ma sarbatoresti”. Da, usor de spus dar si de facut. Intr-adevar imi iau copilul interior de manuta si mergem in parcul CISMIGIU. Distractia este peste tot si anume  spectacolele dedicate celor mici. Dar este ceva si mai important in aceasta zi. Este faptul ca copilul interior imi da lectii Asadar iata-le :

1. Fiecare zi e specială!Copiii nu se trezesc morocănoși sau supărați pe viață. Ei iau fiecare zi ca o zi nouă, si nu ca o continuare a zilei de ieri. Copiii profită de fiecare clipă pana cand cad obositi. Fiecare zi este un nou joc care ii umple de bucurie.

2. Pune întrebări!  Sacaitoarele de ce-uri ale copilului interior ma fac să imi pierd mințile. Copilul interior intreaba pentru ca este curios si vrea sa stie cat mai mult despre orice. Noi ca adulti am uitat să punem întrebari (aici ma regasesc si eu dar ma straduiesc sa trec de acest moment). In cazul in care nu știm, o lăsăm baltă, în loc sa punem întrebări.

3. Iartă! Doi copii se ceartă si in câteva minute uita tot ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic. Asta ar trebui sa invatam cu totii. Ura nu face bine nimănui.

4. Fi generos și ajută! Copiiivor tot timpul să dea o mână de ajutor. Iși împart jucăriile cu alti copii pe care poate nici nu îi cunosc. Oferă din suflet fara sa astepte nimic in schimb.

5. Bucură-te! Copiii sunt fericiți tot timpul. Nu caută fericirea, ci o traiesc în fiecare clipă. Nu așteaptă lucrurile marete sa le aducă bucurii pentru ca orice lucru mic este un motiv de bucurie pentru ei. Haideti sa învatam de la ei sa nu ne ascunde zambetele si sa radem în hohote.

6. Iubește și arată că iubești. Copiii nu se ascund și nu  își ascund sentimentele.  Spun Te iubesc! din suflet, nu din obligație. Ei iubesc tot ce îi înconjoară și arată asta.

Sursa : http://ellasescu.wordpress.com/2014/03/08/6-lectii-invatate-de-la-copii/

Acest articol a fost publicat în Aniversari, Diverse și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ziua copilului… interior sau cele 6 lectii ale copilului interior

  1. Pingback: La multi ani copil interior (Mesajul meu adresat copilului interior) | Mause2k – Viata mea si nu numai

Spuneti opinia dumneavoastra

