Din gandurile statuii Libertatii


Afara este noapte. Cerul este senin. Se vad stelele. Iata constelatia Carul Mare. Iata constelatia Carul mic. Dar o stea straluceste mai puternic ca niciodata. O fi vreo zi de nastere. Sau poate nu. Dar iata ca trece noaptea si vine dimineata. Soarele se pregateste sa rasara. Deja il vad ca un disc rosu care se transforma incet-incet. Aici in parc nu este nimeni. Doar verdeata care este in jurul meu. As vrea si eu sa ma bucur. Dar pentru ca sunt din piatra nu ma pot bucura. Inca nu a venit nimeni. Sau poate este prea devreme sa vina oamenii. Ce repede trece timpul ! Iata deja primul vapor cu primii oameni. Unii citesc ce scrie pe soclul meu iar altii vor sa-si faca o poza cu mine ! Probabil fiecare om are o poza cu mine. Asa de bine ma simt cand oamenii ma pretuiesc si ma admira. In mana stanga am o carte. Eu nu am citit-o niciodata dar tare as vrea sa pot crede ca pot sa cultiv oamenii care vin sa ma vada. In mana dreapta am o faclie cu care luminez calea oamenilor care vor sa evolueze. Poate as vrea sa fiu in fata la Moulin Rouge. Nu stiu daca se va intampla dar ma gandesc ca o fi posibil sa se intample acest lucru. Trece ziua si lumea nu se satura sa ma admire. Se lasa seara. Iata si ultimele vapoare cu oameni se retrag incet-incet. Se lasa noaptea. Acum sunt locul de relaxare al tuturor betivilor, drogatilor precum si al criminalilor care asteapta sa pandeasca o noua victima. Oare cum ar fi daca criminalii acestia ar putea fi luminati ? Probabil si-ar lasa obiceiurile necurate si ar incerca sa evolueze. Sau sa devina mai buni.

Acest articol a fost publicat în Ganduri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

