Cursuri de improvizatie


Va salut dragi vizitatori,

Sunt alaturi de voi cu un nou articol. Iata ca am ajuns la inca o etapa in dezvoltarea mea personala. Prima data am facut curs de actorie, dupa aceea am facut un curs de vorbire si dictie iar acum (de o luna) sunt intr-o noua etapa de dezvoltare si anume curs de improvizatie la scoala de teatru Q-FEEL ! Cum am ajuns aici ? Am tot cautat pe internet cursuri de improvizatie si am dat de site-ul scolii de teatru Q-FEEL (felicitari pentru noul design al site-ului). Sa nu credeti cumva ca este ultima etapa ! Este doar o etapa intermediara. Ce se intampla la un curs de improvizatie? Pentru a putea raspunde la aceasta intrebare, haideti sa facem o comparatie intre teatrul clasic si teatrul de improvizatie. In teatrul clasic, actorii au replicile invatate dinainte. Dar in teatrul de improvizatie totul este construit pe loc. Asta inseamna ca nu exista replici de invatat. Improvizatia dezvolta anumite abilitati printre care : spontaneitatea, atentia, memorarea, increderea in sine si lista poate continua. Dar ceea ce este si mai important este faptul ca la aceste cursuri invatam sa fim mult mai prezenti in viata noastra. Viata este frumoasa dar pentru a ne putea bucura, trebuie sa fim mai mult prezenti in momentele din viata noastra. Cum ma ajuta aceste cursuri pe mine ? Ma ajuta in primul rand sa imi dezvolt curiozitatea si placerea de a descoperi. Apoi ma ajuta sa-mi dezvolt creativitatea adica insusirea de a creea. Acum dupa o luna de improvizatie ma simt mai spontan si mai dornic sa incerc sa construiesc o scena pe moment (prima tentativa a avut loc aici). Mai vreau sa adaug faptul ca colegii mi se par OK iar doamna Doina Ionescu mi se pare si ea OK. Poate intr-o buna zi voi reusi sa improvizez in fata publicului. Iar acum in incheiere vreau sa multumesc scolii de teatru Q-FEEL pentru rabdarea si profesionalismul de care da dovada precum si doamnei profesoare Doina Ionescu pentru profesionalismul, energia pozitiva si rabdarea de care da dovada si maiestria cu care ne ghideaza in minunata lume a improvizatiei unde totul se construieste pe moment. Voi ati facut vreun curs de improvizatie ? Daca da, va rog sa scrieti un comment in care sa specificati cum a fost !

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cursuri de improvizatie

  1. Pingback: La revedere 2014 – Bun venit 2015 ! | Blogul lui Mause2k

  2. Pingback: Multumiri | Mause2k – Viata mea si nu numai

  3. Pingback: Top 5 experiente de viata care m-au transformat | Mause2k – Viata mea si nu numai

Spuneti opinia dumneavoastra

