Blogul implineste cinci ani – LA MULTI ANI !


Va salut dragi vizitatori,

Astazi este o zi mare si anume este ziua in care blogul implineste cinci ani de existenta. Asa este CINCI ANI DE EXISTENTA  Intradevar, inceputula fost mai greu, ca orice inceput. Asadar, iata ca aici impartasesc cu voi, cititorii experientele mele de viata precum si povestile impovizate pe care le scriu. Este greu de crezut dar prin intermediul blogului am evoluat enorm. Am lasat trecutul in urma (pentru ca este doar trecur). Recunosc ca nu am scris prea des dar am incercat sa compensez acest lucru. Nu am scris prea des pentru ca am fost putin cam ocupat cu : workshopuri, iesiri, dans, improvizatie, etc. Dar totusi iata ca blogul este citit de multi vizitatori. Ultima statistica este 30.260 de vizitatori. Iar dupa cm vedeti, a aparut o noua categorie si anume „Ganduri”. Aici vor fi postate gandurile diverselor personaje. Cu ocazia zilei de astazi in care blogul este la prag aniversar, am grija ca blogul sa continue intrun ritm alert. In mod sigur voi mai scrie articole si in mod sigur voi mai atrage vizitatori. Ma bucur sa aflu ca vizitatorii au pareri foarte bune despre blogul meu. Deja puteti sa cititi povesti improvizate si puteti asculta articole audio. Iar acum in incheiere vreau sa multumesc tuturor vizitatorilor acestui blog pentru ca si-au sacrificat cateva minute sau poate unii cateva ore si hai sa pun cateva zile pentru a citi articolele. De asemenea vreau sa multumesc tuturor celor care si-au exprimat parerea prin comentarii. Intradevar comentariile voastre ma ajuta sa am o vedere de ansamblu a ceea ce vreau sa se intample. Vreau sa multumesc si sa apreciez toti utilizatorii de facebook pentru atentia de care dau dovada precum si pentru faptul ca au fost curiosi sa vada ce se intampla aici pe blog !

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Blogul implineste cinci ani – LA MULTI ANI !

  1. La multi ani, Claudiu! Sa ai cati mai multi cititori si sa ai mult succes in continuare!:)

    • mause2k zice:

      Daniela, iti multumesc pentru comment si apreciez efortul pe care l-au facut dandu-mi comment. Bine ai venit pe acest blog si sper sa urmaresti toate articolele care apar ! Cititori vor fi cu siguranta !

Spuneti opinia dumneavoastra

