Cititul – O activitate interesanta


Va salut dragi vizitatori,

Sunt alaturi de voi cu un nou articol. In acest articol este vorba despre ceva ce am descoperit recent si care a ajuns sa imi placa. Dar haideti sa nu va tin in tensiune si sa-i dam drumul. Am spus in anumite articole ca am facut curs de actorie, curs de public speaking precum si curs de improvizatie. Insa mai nou am vazut pe la metrou tot mai multi oameni cu carti in mana. Oamenii aceia citeau. Ma gandesc : Oare ce beneficii imi ofer cititul ? Dau un search pe Google si aflu. Totusi nu sunt ferm convins. Asa sa fie oare ? Ce am de pierdut ? Dar incetincet imi dau seama ca nu am nimic de pierdut. Asa ca am inceput sa citesc cartea Secretele succesului de Dale Carnegie. Brusc simt o stare pe care nu am simtit-o niciodata. Este vorba de relaxare profunda si faptul ca o perdea mi seridica de pe ochi. Insa am mers mai departe si am folosit unele tehnici descrise in carte pentru reclama blogului. Rezultatul a fost spectaculos si anume : patruzeci de vizitatori numai intro singura zi. Bineinteles ca am inceput sa imi dezvolt creativitatea si sa ma eliberez de stress. De asemenea am simtit un capac amplasat in zona capului, capac care incepe sa se micsoreze incet-incet. Am incercat sa merg mai departe citind o carte SF care se numeste „Jocul lui Ender”. Intr-adevar cartea m-a fascinat de la primul capitol. Vroiam sa o las dar nu stiu ce ma obliga sa o citesc mai departe. La sfarsitul cartii am ajuns sa ma simt super bine. Dorm mult mai bine noaptea. In aceste conditii acum citesc romanul „Fericirea mea esti tu”. Dar mai citesc si cartea : „Distrugeti obiceiurile nocive”. Dragi vizitatori, apreciez faptul ca imi cititi articolele precum si acest articol. De asemenea apreciez si faptul ca va inscrieti in lista de noutati a blogului. Insa acum am sa vin cu o intrebare la care apreciez faptul ca imi lasati un comment cu raspunsul. O saspuneti : „Ok dar care este intrebarea ?”. Iat-o : „Ce carti de dezvoltare personala, romane de fictiune sau SF ati citit ?. Apreciez enorm faptul ca imi raspundeti.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

