La revedere 2014 – Bun venit 2015 !


Va salut dragi vizitatori,

Iata-ne asadar si la sfarsitul anului 2014. Asa cum este normal trag linie. Ce a fost… a fost ! La ce concluzii am ajuns ? Am ajuns la concluzii interesante si anume : anul asta care tocmai s-a incheiat am ajuns sa descopar puterea afirmatiilor, am avut de asemenea o iesire la mare (articolul il puteti citi aici). De asemenea am avut si o scurta iesire la munte . De asemenea am urmat cursuri de improvizatie (articolul aici) precum si o intalnire de socializare la boardgames. Am inceput sa citesc si carti. Cel ce nu citea des si chiar cu scarba, am inceput sa descopar placerea lecturii. Intr-adevar citesc carti de dezvoltare personala si iata ca am ajuns sa citesc si ceva Science Fiction. Deocamdata nu pun accent pe ceea ce se intampla in carte. Cum ma simt acum la final de 2014 ? Acum la final de 2014 ma simt o persoana creativa, dornica sa incerc lucruri noi. Ma simt mai liber fata de stress pentru ca atunci cand imi vine stress-ul atunci citesc.
Intr-adevar se intampla sa am o carte la mine.
Cam ce prevad eu pentru anul 2015 ? Ce va fi … va fi ! Este greu de spus in momentul de fata ! Dar totusi am sa spun de faptul ca voi avea parte de lucruri noi, probabil ma gandesc sa continui cu dansul, sa particip la workshop-uri si nu in ultimul rand de socializare

Acest articol a fost publicat în Sarbatori de iarna și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

