La inceput de an


Va salut dragi vizitatori,

Sunt alaturi de voi cu un nou articol. Fiindca s-a dus Craciunul si Revelionul care sunt niste zile, vreau sa impartasesc cu voi ceea ce a ramas in amintirea mea. Pentru petrecerea de Revelion am optat pentru parcul IOR. In amintirea mea de dupa petrecerea de Revelion a ramas atat momentul trecerii in noul an precum si diferite informatii despre petrecerile altor popoare. Dupa cate prevad eu, ma asteapta un an plin de evolutie. De asemenea simt ca ma asteapta lucruri noi care sa fie incercate. Voi cu ce ganduri intrati in noul an ? Astept sa-mi raspundeti printr-un comentariu.

Acest articol a fost publicat în Sarbatori de iarna și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

