Aniversarea 45 – mai experimentat cu un an


Va salut dragi vizitatori,
In urma cu 45 de ani, in orasul de pe Bega, s-a nascut un copil mai deosebit adica eu. Intr-adevar m-am nascut odata cu revista Tehnium, o data cu cultura hip-hop precum si o data cu perioada „Disco”. Insa eu la vremea aceea nu am fost constient de aceste lucruri. Copilaria mea nu a fost ceva deosebit in sensul ca am fost poate un copil problema. Dar in urma cu trei ani am parasit orasul Timisoara si m-am stabilit in Bucuresti. Totul a mers banal (in sensul : servici-acasa) pana cand in martie 2010 am descoperit adevaratul sens al vietii. In aceste conditii am ajuns sa practic :

  • Street-dance
  • Actorie
  • Public Speaking
  • Improvizatie
  • Pictura in acril

Intr-adevar mai practic si mersul pe role. In ceea ce priveste nevoia sociala, in acesti patru ani am discutat cu diverse persoane, mai mult decat am facut-o in acesti 40 de ani. Da, simt ca am devenit o persoana complexa dar stiu ca drumul nu se opreste aici. Odata cu dezvoltarea personala, actoria, street-dance-ul ma asteapta noi domenii care se cer descoperite.  Dar aici vreau sa inchei pentru ca fiind ziua mea de nastere, vreau sa ma simt bine.

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Aniversarea 45 – mai experimentat cu un an

  1. Irina zice:

    Claudiu, esti un om deosebit, la propriu. Un om frumos care a invatat sa descopere si pretuiasca viata la propriu. Eu iti doresc sanatate si multe descoperiri frumoase in diverse domenii. Esti un model viu ca „nu exista nu se poate” si „fiecare zi e o noua lectie de viata”. Bravo!

Spuneti opinia dumneavoastra

