Mama a trecut in nefiinta


Va salut dragi vizitatori,

Nu-mi vine sa cred ceea ce s-a intamplat. Dar din nefericire asta este. Pe data de 5 aprilie se implineste o saptamana de cand mama mea a trecut in nefiinta. Intr-adevar lacrimile mele s-au amestecat cu apa si nici de dormit nu prea am dormit. Dar dupa cum a fost vremea in zilele acelea, mama mea a fost trista pentru ca a murit si ca m-a lasat singur. Dar acest lucru nu este un capat de tara pentru ca totusi sunt recunoscator pentru simplul fapt ca sunt sanatos, am doua picioare si pot sa umblu. Casa mi se pare goala dar asta nu inseamna ca nu pot sa ma simt bine. Probabil imi va fi mai greu la inceput insa am incredere in fortele proprii ca depasesc acest moment.

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Mama a trecut in nefiinta

  1. mihaela spune:

    Sa fii puternic, Claudiu! Esti un om minunat si ai drumul tau, iar mama ta te vegheaza de sus.

  2. Pingback: Intalniri din suflet pentru suflet | Mause2k – Viata mea si nu numai

  3. Pingback: Multumiri | Mause2k – Viata mea si nu numai

  4. Pingback: Si a mai trecut un an | Mause2k – Viata mea si nu numai

  5. Pingback: Aniversarea 46 – Inca un an de experienta | Mause2k – Viata mea si nu numai

  6. Pingback: Metoda Scrie din inima | Mause2k – Viata mea si nu numai

  7. Pingback: Magia recunostiintei | Mause2k – Viata mea si nu numai

  8. Pingback: Ritualul meu de dimineata | Mause2k – Viata mea si nu numai

  9. Pingback: Articolul 300 | Mause2k – Viata mea si nu numai

Spuneti opinia dumneavoastra

