Doriti o imbratisare … gratuita?


Imbratisarile gratuite sunt originare din Australia dar de ceva vreme sunt prezente si in Romania. Iata ca in ziua de astazi 10 mai 2015 particip la o sesiune de imbratisari gratuite dar de data aceasta provocarea este sa le ofer. La inceput ma cuprinde o neliniste pentru faptul ca nu am facut acest lucru deloc. Dar cum orice lucru se invata imi spun : „Hai ca intru si eu”. Acest lucru inseamna o evolutie personala pentru ca ma aflu in mijlocul oamenilor. Primele imbratisari nu imi ies asa de bine. Dar ceva imi spune sa continui. „Atunci continui” imi spun eu. Insa cu fiecare imbratisare incepe sa-mi scada timiditatea si prind din ce in ce mai mult curaj. Incet-incet, din omul timid ajung sa prind mai mult curaj pentru ca incepe sa-mi vina zambetul. Dupa cateva ore incepe sa-mi vina energia. Apoi iau metroul si ajung in parcul Herastrau. Aici lumea este mai receptiva si ajung sa fac o noua sesiune de imbratisari. Primesc zambete de la oameni. La acest eveniment descopar ca pot oferi o clipa de veselie unui om. Dupa acest eveniment ma simt mai sociabil si mai increzator.
Concluzie : Participati la aceste imbratisari gratuite pentru ca va deschideti si puteti zambi. Iar un zambet nu costa nimic dar spune multe despre voi.

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Doriti o imbratisare … gratuita?

  1. Pingback: Beneficiile imbratisarilor | Mause2k – Viata mea si nu numai

  2. Pingback: Si a mai trecut un an | Mause2k – Viata mea si nu numai

  3. Pingback: Articolul 300 | Mause2k – Viata mea si nu numai

  4. Pingback: Top 5 experiente de viata care m-au transformat | Mause2k – Viata mea si nu numai

Spuneti opinia dumneavoastra

