Ce stiu despre tine (Mesajul meu adresat tie, cititorule)


In primul rand iti sunt recunoscator tie, cititorule pentru ca existi si imi citesti articolele. Poate nu am avut ocazia sa te cunosc fata in fata sau ne-am intalnit intamplator dar tu nu mi-ai facut semn pentru ca nu am avut inca ocazia sa stam de vorba fata in fata. Dar ceea ce vreau eu sa spun este faptul ca sunt trei lucruri pe care le stiu despre tine si anume :
1. Esti viu. Intr-adevar esti in viata plimbandu-te, descoperind si experimentand lucruri noi. Poate ca esti undeva in parc mergand pe role sau poate esti undeva la pescuit sau poate socializezi cu oamenii, ceea ce sa retii este faptul ca esti viu.
2. Iubesti pe cineva. Suntem atat de asemanatori dar in acelasi timp suntem si atat de unici. Dar ceea ce stim este faptul ca ne iubim unii cu altii. Acordam un zambet semenilor nostri pe care ii intalnim zi de zi in statiile mijloacelor de transport in comun, pe strada sau in parc la diferite activitati sportive. Dar sa nu neglijam nici imbratisarile gratuite. Prin intermediul acestora ne bucuram de afectiune gratuita. Asta inseamna ca sufletele noastre se cunosc mai bine.
3. Vei muri. Nici unul dintre noi nu este nemuritor. Asta inseamna ca pana la urma cu totii vom muri. Poate vei muri in fata calculatorului citindu-mi articolele, poate vei muri  peste un an, sau peste 10 ani. Asta inseamna ca nu ai de ce sa iti pierzi vremea traind pentru altii !
Haideti sa ne simtim bine si sa traim asa cum vrem noi. Sa fim fericiti si sa ne eliberam de tot ceea ce inseamna lucru negativ. Sa fim recunoscatori pentru faptul ca ne putem trezi de dimineata si astfel putem sa ne incepem o noua zi. Sa ne imbratisam si sa lasam sufletele noastre sa se cunoasca.

Acest articol a fost publicat în Psihologie și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

