Duminica culturala suedeza si urbana


Este duminica  7 iunie ! Lumina pune stapanire peste pamantul inca adormit. Este dimineata si soarele imi zambeste, marcand inceputul zilei. Intr-adevar sunt recunoscator soarelui pentru ca imi da din lumina si caldura sa. Deschid Facebook-ul si imi recapitulez la ce evenimente sa ma duc. Pana la urma ma decid sa merg la roaba de cultura si de acolo fie ce o fi. Intr-adevar  pe la ora 11:00 ajung la roaba de cultura in Herastrau. Ma intampina evenimentul Suedia Creativa. Este prezent standul Medicover unde imi iau tensiunea. Am tensiunea buna. Printre alte standuri se numara si standul Erricson, Izvorul Minunilor si Ikea.  Incerc un suc de afine care este super OK. Pentru cateva clipe ma simt copilul liber care vrea sa cunoasca cat mai multe.  Pe scena amplasata la roaba de cultura evolueaza formatia „Contrapunct”  care este formata din copii. Muzica ritmata ma indeamna sa fac miscari de house-dance. Se termina recitalul formatiei „Contrapunct” si ma indrept in spatele scenei unde tocmai se desfasoara o piesa de teatru pentru copii. Personajele sunt : dragon, vrajitoare, printesa,  tatal printesei si o femeie batrana. Se termina si piesa de teatru. Aud vag niste comentarii. Probabil ca acele comentarii se aud dinspre skatepark Herastrau. „Ia sa vad si eu ce o fi acolo”, imi spun eu si ma indrept inspre skatepark Herastrau. Cu cat ma apropii de skatepark Herastrau, cu atat aud comentariile din ce in ce mai clar. Dupa comentarii imi dau seama ca tocmai se pregateste desfasurarea unui concurs de skateboard. Skatepark-ul este in fierbere iar muzica de fundal este  muzica hip-hop. Iata ca ruleaza melodia „The Next Episode”  Beatul si instinctul imi spun sa fac cateva miscari de dans.  Miscarile ies super OK si sunt vazut si aplaudat de skateboarderi. Asta inseamna ca si skateboarderii cunosc miscari de dans Dar cum orice inceput are si un sfarsit, ziua aceasta minunata se termina cu o sesiune de mers pe role si Free Hugs de pe role in parcul IOR.

Acest articol a fost publicat în Evenimente ce s-au desfasurat și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

