Prima saptamana de concediu – Actul 1


Va salut dragi vizitatori

Iata-ne in data de 13 iulie a anului 2015. Iata ca visul meu de a elimina stresul negativ se adevereste pentru ca incepand din aceasta zi sunt oficial in concediu de odihna. Asta inseamna ca ma scol fara grija de a merge la munca. In aceasta prima saptamana de concediu de odihna imi fac un obicei prin care fac o plimbare de dimineata in jurul blocului. Aerul proaspat si racoros al diminetii imi umple plamanii. Ma indrept sa-mi savurez cafeaua de la magazinul alimentar din colt.  Pe drum ii multumesc Universului pentru ca sunt sanatos precum si pentru faptul ca traiesc. Mai am o multumire dar de data aceasta ii multumesc soarelui pentru ca imi da din lumina si caldura sa. Savurez micul dejun care este cea mai importanta masa a zilei. Iata ca se termina savurarea micului dejun si ma indrept inspre strandul Cara. Revad strandul dupa un an de pauza. Sunt construite zone de sezlonguri dar eu aleg sa stau pe iarba. Intr-adevar ma imbie iarba matasoasa pe care ma intind ca sa fac plaja precum si apa limpede din bazin care parca ma invita sa fac baie. Muzica care se aude din boxe parca ma invita la o demonstratie de dancehall. Sfarsitul zilei ma gaseste relaxandu-ma si respirand aerul proaspat al serii la Roaba de cultura.
Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Prima saptamana de concediu – Actul 1

  1. Pingback: Iesirea la mare – Actul 2 | Mause2k – Viata mea si nu numai

Spuneti opinia dumneavoastra

