Blogul la al saselea an


Iata dragii mei vizitatori cum zbora timpul. Astăzi se împlinesc șase ani de cand cititi și comentati articolele pe acest blog. Insa inceputul nu a fost asa. Si totusi Cum a început totul ? In urma cu șase ani nu aveam nimic în afara de un videotutorial și o conexiune la internet. Insa la rugamintea colegilor de serviciu ca sa îmi fac blog, faptul acesta prinde forma. Habar nu aveam despre ce să scriu. Astfel dintr-o zi de iarna, mai precis în data de 14 decembrie 2009 ideea de a avea blog a început să se materializeze. Astfel a luat nastere acest blog si totodata articolul care deschide acest drum si pe care il puteti citi aici. Insa odata cu data de 7 martie a anului 2010, care inseamna inceputul evolutiei mele ca om (nu sunt sigur dar probabil blogul are legatura cu asta), și blogul a început sa prinda contur. Astfel apar articolele despre experientele mele de viata precum si primele povesti improvizate. In aceste condiții blogul îmi servește ca și combustibil care intretine flacara dorinței de a evolua mai departe. Intr-adevar asta se întampla odata cu participarea mea la diferite cursuri și evenimente cum ar fi : curs de street-dance, curs de actorie, curs de public speaking, curs de pictura pop-art, curs de desen manga, curs de tehnica viewpoint precum si curs de improvizatie. Însă ceea ce a schimbat stilul scrierii articolelor a fost participarea mea la atelierele VREAU SA FIU SCRIITOR (va puteți înscrie aici).  Probabil o tendință de viitor este greu de presupus. Dar o presupunere este întotdeauna bine venită. Așadar în viitor mai scriu atât din experiențele mele de viață cât și povesti improvizate. De asemenea prin intermediul blogului mă veti cunoaște mai bine și cine știe ? Haideți să ne întâlnim și față în fața. Iar acum VREAU să urez blogului acum la prag aniversar : LA MULTI ANI ! si VIATA CAT MAI LUNGA !

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Blogul la al saselea an

  1. La multi ani omului din spatele Blogului!

Spuneti opinia dumneavoastra

