Multumiri


Astazi sunt intr-un moment in care simt nevoia sa multumesc oamenilor de la care am invatat cate ceva. Asadar in primul rand vreau sa multumesc parintilor mei pentru ca mi-au dat darul cel mai de pret care se numeste viata. Dar acum cand scriu aceste randuri parintii mei nu se mai afla printre noi pentru ca moartea nemiloasa i-a rapit. Dar totusi am certitudinea ca de acolo de sus din ceruri ei ma vegheaza si se bucura de succesul meu. Multumesc de asemenea invatatoarei mele Doamna Cristescu Aurelia pentru rabdarea si binevointa de care a dat dovada introducandu-ma in lumea literelor si a cifrelor. Multumesc de asemenea domnului director al SC. Materiale Poligrafice Serti srl, domnul Doctor Inginer Alexandru Irod pentru bunavointa si rabdarea de care a dat dovada prin faptul ca mi-a permis sa fac parte din echipa. Multumesc de asemenea doamnei Mihaela Nitulescu pentru bunavointa de care a dat dovada integrandu-ma in echipa Sicor’95 (actuala SWARCO TRAFFIC ROMANIA). Vreau sa multumesc de asemenea colegilor mei minunati pentru grija deosebita fata de mine in momentele grele pe care le-am trait la pierderea mamei mele (articolul aici). Multumesc de asemenea domnilor Paul Paduraru si Marian Cristian Marin precum si doamnei Simona Mereu pentru rabdarea si incurajarile de care a dat dovada ghidandu-ma in lumea minunata a street-dance-ului unde dansul nu cunoaste reguli. Multumesc de asemenea domnului Mihai Calota pentru rabdarea de care a dat dovada ghidandu-ma in lumea minunata a actoriei precum si pentru incurajarile pe care mi le-a adresat inainte de spectacolul de final (articolul aici). Multumesc de asemenea doamnei Irina Ungureanu pentru startul dezvoltarii mele in domeniul vorbirii in public (articolul aici) precum si doamnei Doina Ionescu pentru introducerea in lumea minunata a improvizatiei (articolul aici).

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

