Scrisoare catre Mos Craciun


Draga Mos Craciun,

Vreau in primul rand sa iti multumesc pentru toate darurile pe care mi le-ai adus pe parcursul acestor patruzeci de ani. Intr-adevar imi pare rau ca nu ti-am mai scris cam de mult timp dar acum dupa ani si ani, revin cu aceasta scrisoare. Iti sunt recunoscator pentru faptul ca vii la mine in fiecare an si binedispui cu bunatatea si anii tai de experienta atat pe copiii mici cat si pe copiii mari pentru ca in ochii tai toti suntem copii. Stiu ca acum stai relaxat in fotoliul de langa semineul in care troznesc lemnele, simtind caldura placuta si citind atat scrisorile copiilor mici cat si cele ale copiilor mari. Bradul pe care il ai in aceasta incapere te umple cu luminile jucause care parca creeaza umbre magnifice pe care nu te mai saturi sa le privesti. Stiu ca la tine in atelier este mare forfota  pentru ca spiridusii tai au foarte mult de lucru acum in perioada aceasta si faptul ca mai ai si alti copii cuminti care abia asteapta sa le duci cadourile preferate. Sa stii draga Mos Craciun ca si eu am fost cuminte si o spun din suflet.  Fiind prima scrisoare dupa ani in care nu ti-am scris deloc, vreau ca anul acesta sa vii la mine dar nu cu jucarii ci cu sfaturi care sa ma ajute pe mine sa evoluez pe toate planurile. Probabil  te gandesti ca poate inca nu sunt pregatit sa le primesc. Dar mai stiu ca inca mai sunt lectii de viata pe care trebuie sa le invat inainte de a primi si alte daruri. Insa aceste lectii de viata mi se par prea subtile. Parerea mea este ca mai bine imi transmiti aceste lectii intr-un mod mai direct. Eu am convingerea ca spiridusii care sunt responsabili cu trierea corespondentei tale, iti vor da aceasta scrisoare,  eu te astept in fiecare an cu cate un dar interesant sau macar cu un sfat bun. Sa stii draga Mos Craciun ca din clipa in care ne-am cunoscut si pana acum, eu am evoluat enorm. Iar acum inchei aceasta scrisoare imbratisandu-te din suflet si dorindu-ti sa ai parte de cat mai multa energie pentru a avea putere sa aduci cadouri in fiecar an.

Acest articol a fost publicat în Sarbatori de iarna și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

