Si a mai trecut un an


Iata ca suntem in ultima zi a anului 2015. Ce inseamna asta ? Asta inseamna ca luna viitoare incepe un alt an si anume anul 2016. Dar pentru faptul ca mai sunt cateva ore pana cand imi voi lua la revedere de la anul 2015, ma gandesc ca acum este momentul sa trag linie si sa examinez principalele evenimente care s-au petrecut pe parcursul acestui an.  De la sfarsitul lunii martie a acestui an  mama mea m-a parasit pentru totdeauna (articolul il puteti citi aici). Insa am convingerea ca sufletul ei  ma priveste de acolo de sus si se bucura pentru mine. In aceste conditii este adevarat  faptul ca am petrecut ceva timp singur in casa, insa situatia s-a schimbat prin participarea mea la Intalniri din suflet pentru suflet si constientizand faptul ca viata nu se opreste odata cu moartea cuiva. Prin participarea mea la Intalniri din suflet pentru suflet (articolul il puteti citi aici) am reusit sa cunosc si alti oameni care mi-au fost aproape. La aceste intalniri am aflat de atelierele Vreau sa fiu scriitor (va puteti inscrie aici). Asadar neavand nimic de pierdut m-am hotarat sa particip si la aceste ateliere. In aceste conditii mi-am dezvoltat abilitatea de a scrie. Insa marea provocare a fost sa particip la evenimentul denumit imbratisari gratuite (articolul il
puteti citi aici). Aici am inceput sa imi dezvolt  puterea de a oferi imbratisari  unor necunoscuti pentru ca oamenii au nevoie sa primeasca o imbratisare. Si pentru ca a inceput asa de mult sa imi placa sa ofer imbratisari, am luat decizia sa ma duc si singur. Astfel am ajuns sa constat faptul ca fiecare om simte nevoia la un moment dat sa primeasca imbratisari. Am fost si refuzat dar ceea ce  conteaza este faptul ca am inceput sa imi deschid sufletul.  Am inceput sa simt viata la adevarata ei valoare. Intr-adevar recunosc ca mai am multe de invatat dar acest lucru nu ma sperie. Oricum abilitatile se dezvolta in timp. La televizor ma uit rar spre deloc. Iar atunci cand o fac, ma uit pe programele de muzica si transmisiuni sportive. Asta inseamna ca am eliminat din lista de programe tot ceea ce inseamna program de stiri, reality show,  precum si programe gen PRO TV, ANTENA 1, etc.
Am convingerea ca anul viitor este un an mai bun din toate punctele de vedere. Oricum am de gand sa imi dezvolt si alte abilitati. Insa care sunt abilitatile pe care vreau sa le dezvolt nu va pot spune.
Ca o concluzie pot spune ca in ciuda faptului ca mama mea a trecut in nefiinta, eu am reusit sa trec cu bine peste acel moment si am certitudinea ca totul este cat se poate de bine. Deci nu lasati suferinta sa va afecteze viata.

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

