La 3 ani dupa spectacol


Iata dragi vizitatori cum zboara timpul. Astazi in data de 19.01.2016 se implinesc trei ani de cand am pasit pentru prima data pe scena teatrului Godot (articolul il puteti citi aici). In urma cu trei ani am avut un conflict intre doua parti. Una dintre parti imi zicea : „Acesta este momentul tau ! Urca pe scena ca sa te cunoasca lumea !” iar cealalta parte imi zicea „Nu te urca pe scena ca te faci de ras”. Asa cum stateam in cumpana, a invins partea din mine care imi zicea sa urc pe scena. Si acum cand sunt gata sa aprind artificiile pentru a sarbatori momentul urcarii mele pe scena teatrului Godot, vreau sa va spun ca am facut bine ca am urcat atunci pe scena pentru ca am descoperit ca am frica de a vorbi in public (de pe scena nu se vede publicul dar se simte ca se afla in sala !) pe care am corectat-o printr-un curs de vorbire si dictie (articolul il gasiti aici). De atunci eu pot vorbi cu lejeritate cand trebuie sa ma prezint la cate o intalnire sau la cate un workshop. Iar acum cand sarbatoresc trei ani dupa spectacol vreau sa-i multumesc domnului profesor Mihai Calota pentru rabdarea si profesionalismul de care a dat dovada in timpul repetitiilor precum si pentru incurajarile adresate inaintea spectacolului. Si cine stie ? poate voi mai avea ocazia sa repet aceasta experienta.

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

