ONG Fest 2016


Gata ! Incepe Weekendul. Da, weekendul inseamna relaxare. Insa  este si perioada din saptamana pentru a face ceea ce nu fac in timpul saptamanii ! Imi fileaza o luminita in legatura cu ONG Fest  Din cautarile dupa ONG fest dIn timpul saptamanii auzisem ca se tine pe data de 21 si 22 mai in parcul Herastrau.Insa o vizionare de bannere imi aduce aminte si de festivalul turcesc. “Unde sa merg ?” imi pun intrebarea. Ma decid mai intai sa merg la ONG fest iar mai pe dupamasa sa trec si pe la festivalul turcesc.Insa odata ajuns in parcul Herastrau care este gazda  ONG Fest ( sarbatoarea organizatiilor nonnguvernamentale), ma hotarasc sa petrec mai mult timp acolo. Aerul proaspat de primavara parca ma indeamna sa fac acest lucru. Avusesem in plan sa trec si pe la festivalul turcesc dar nu am mai ajuns acolo. In spatele statuii lui Charles de Gaulle este amplasata o scena unde se desfasoara diferite momente artistice. Aleile betonate si tocite atat de ani  cat si de picioarele celor ce le-au calcat  sunt populate cu corturi de culorile alb, rosu precum si albastru. Aici se desfasoara activitati non formale, conferinte si dezbateri. Parca este blestemul aleilor betonate sa suporte atatia ani pe toata lumea. Insa acum ele parca gem de lumea care a venit sa vada activitatile ce se desfasoara aici. Printre expozanti a fost si unul cu STOP VIOLENTA care se ocupa cu incetarea violentei asupra femeilor.. La ONG Fest  am aflat mai multe despre TBC, mi-am verificat cunostiintele despre Statele Unite ale Americii, am scris cateva mesaje de bine  si am participat la un curs de prim ajutor. Nici nu-mi vine sa cred cum a trecut timpul asa repede.  Seara, luminile din fata scenei stapung intunericul si inimile tuturor celor care au venit sa vada  concertul trupei AD-HOC care ne-au incantat cu melodiile cu genuri amestecate : rock, folclor, doine ! Parca creaturile padurilor prind viata si vin sa ne aduca mesaje pozitive. Pentru cine are urechi de auzit sa auda si pentru cine are ochi de vazut sa vada, mai jos postez doua melodii de-ale lor :

si

Sper sa va placa !

Acest articol a fost publicat în Evenimente ce s-au desfasurat și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la ONG Fest 2016

  1. Pingback: Ong Fest 2017 | Mause2k – Viata mea si nu numai

Spuneti opinia dumneavoastra

