Magia recunostiintei


Merg cu viermele de otel si aud tot felul de plangeri : ca nu am bani, ca nu am un loc de munca si lista poate continua. Nici eu nu pot sa spun ca ma dau banii afara din casa sau ca nu-mi lipsesc anumite lucruri. Insa in urma cu ceva timp, mai precis am descoperit pe youtube un videoclip  “Despre recunostiinta”. Persoana recomanda sa scriem in jurnalul personal. Brusc imi revin in minte amintirile de la conferintele Body Mind and Spirit  unde am auzit de asemenea  despre magia recunostiintei. Datorita faptului ca am ramas singur (articolul aici) mi-am spus ca oricum nu mai am ce pierde. Cu informatia pusa cap la cap am ajuns sa scriu in jurnalul personal (din data de 25 mai 2016) pentru ce sunt recunoscator in ziua care tocmai incepe. Am inceput cu cinci lucruri iar acum am marit lista. Pentru un start bun am sa va dau primele cinci lucruri pe care le-am folosit in lista mea :

  1. Sunt recunoscator pentru faptul ca traiesc
  2. Sunt recunoscator pentru faptul ca sunt sanatos
  3. Sunt recunoscator pentru faptul ca pot respira
  4. Sunt recunoscator pentru faptul ca sunt fericit
  5. Sunt recunoscator pentru faptul ca am un loc de munca

Astazi se implinesc 28 de zile de cand am inceput magia recunostiintei. Pot sa spun ca ma simt mult mai bine. Si acum am o intrebare pentru voi cei care imi cititi articolele (va sunt recunoscator pentru asta) : Pentru ce sunteti recunoscatori astazi ? Astept un comentariu in care sa scrieti lista voastra.

Acest articol a fost publicat în Psihologie și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Magia recunostiintei

  1. Pingback: Ritualul meu de dimineata | Mause2k – Viata mea si nu numai

Spuneti opinia dumneavoastra

