Articolul 300


Este o zi minunata de sfarsit de septembrie. Toamna deja s-a instalat de-a binelea luand locul verii care din pacate ne-a parasit. Chiar si asa soarele, acest astru minunat al zilei, straluceste puternic, mangaind cu razele sale calde si prietenoase tot pamantul, incepand de la muntii cei mai inalti ai caror creste gazduiesc minunea naturii, floarea de colt si terminand cu marea cea albastra si inspumata care gazduieste o multime de mamifere marine.  Cerul de culoarea azurului face legatura dintre pamant si Universul care este responsabil de toate energiile benefice care ne invadeaza in orice moment al vietii noastre. Aici si acum vin si eu pentru ca sunt curios si va intreb pe voi celor ce ochii va stralucesc de bucurie asemenea unor nestemate, posibil ingeri cu aripile de argint curat care impartiti fericire si zambet tuturor celor dragi. Ma refer la cei care in acest moment va aflati in fata monitorului citind acest articol : ce mai faceti dragii mei vizitatori ? Pentru ca sa nu spuneti ca sunt egoist am sa raspund eu la aceasta intrebare : eu fac de la foarte bine in sus ! In momentul mortii mamei mele (articolul aici) ma gandeam sa pun punct blogului. O voce pe care o aud doar eu  imi spune ca asta poate fi un nou inceput. Blogul a continuat si astazi completez articolul cu numarul 300. Rotitele mintii mele se invart incontinuu : Trei sute de articole ? Asta da performanta ! Cu acest articol precum si cu cele care vor urma,  blogul merge mai departe. Ma doare sufletul daca ma gandesc ca era sa ma despart definitiv de acest blog care mi-a fost alaturi asemena unui prieten adevarat aratandu-mi ce am reusit sa fac (articolul aici, aici si aici). In momentele UAU daca le pot numi asa, voi ati fost martori, aceste momente le-am impartit cu voi pentru ca sa nu credeti ca sunt supra om. Sunt un om ca multi altii. Eu va asigur ca blogul va continua. Ceea ce urmeaza nu va pot spune cu exactitate. In mare va pot spune ca vor urma si alte articole si povestiri care deocamdata sunt la nivel de schita primara si abia asteapta sa fie dezvoltate si  publicate. Si pentru ca sa-mi exprim recunostiinta vreau sa va spun ca sunt recunoscator voua vizitatorilor pentru ca cititi si postati comentarii pentru ca asta inseamna ca mai exista oameni care apreciaza un articol bun. Probabil ati observat ca scriu mai rar. Asta inseamna ca sunt prezent la diferite evenimente si festivaluri care au loc in minunatul nostru oras care este Bucuresti. Inca nu ma simt in stare sa prevad viitorul dar presimt ca ziua in care ne vom cunoaste si personal nu este prea departe. Aceasta zi este chiar foarte aproape. Nu uitati niciodata faptul ca :

Tot ce avem e pieritor in afara de insusirile sufletului si ale mintii

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

