Top 5 experiente de viata care m-au transformat


In aceasta zi minunata de noiembrie va prezint un top 5 experiente de viata prin care am ajuns ceea ce sunt astazi. Haideti sa incepem :

Cehov – Poesis : Spectacol de final

Da, am jucat pe scena ! Dincolo de acest fapt am avut parte de o experienta minunata care mi-a deschis noi orizonturi. Articolul il puteti citi aici

2. Cursuri de dictie si vorbire in public – oportunitati pentru rupt tacerea

In timpul spectacolului am ramas fara aer. Nu a fost un capat de tara insa mi-am pus in minte sa invat sa respir corect. Prin intermediul acestor cursuri am reusit sa respir corect si sa am o lejeritate in cazul in care sunt nevoit sa vorbesc in public. Articolul il puteti citi aici

3. Cursuri de improvizatie

Sa stau sa invat replici ? Suna bine dar este plictisitor. Prin intermediul cursurilor de improvizatie am reusit sa imi construiesc singur replicile. Articolul il puteti citi aici

4. Street Dance – Totul a inceput de la o intamplare

Street-dance sau stiluri de dans aparute in afara salilor de dans. Ce frumos suna acum cand stau si ma gandesc la momentele petrecute in sala de dans. Dar aceste momente au fost repetate si in alte locuri cum ar fi : Strandul Cara, Oraselul Copiilor iar ultimul loc (sau poate nu) a fost festivalul Studentiada. Articolul il puteti citi aici

5. Doriti o imbratisare … gratuita?

Si ca totul sa fie complet, am adaugat si imbratisarile gratuite. Pozitia a cincea nu spune ca este mai putin important insa acesta este primul top 5. In mod sigur vor urma si alte experiente de viata. Ce am simtit cand am oferit imbratisari ? Articolul il puteti citi aici

Aici se incheie primul top 5 al acestui blog. Astept comentariile voastre si de ce nu, haideti sa ne cunoastem si in viata reala !

Acest articol a fost publicat în Experiente de viata și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

