Blogul a implinit sapte ani ! LA MULTI ANI !


A mai trecut un an. Deocamdata pot spune ca a fost un an cat de cat bun, atat pentru mine cat si pentru blogul meu. Acum insa blogul meu este la prag aniversar trecand intr-un nou an de existenta. Cand ma uit inapoi in timp ma surprind chiar si pe mine pentru ca in urma cu sapte ani, la rugamintele colegilor de serviciu, a luat nastere acest blog (primul articol il puteti citi aici). Atunci eram tentat sa te neglijez draga blogule insa cineva acolo sus mi-a spus sa continui cu tine. Acum insa sunt surprins pentru ca m-ai ajutat enorm sa devin cel ce sunt eu astazi. Te rog sa ma scuzi draga blogule daca cumva te-am neglijat anul asta. Stiu ca am fost si trist din cand in cand insa acum sunt gata sa te cinstesc si sa te asez in locul care ti se cuvine. Asa este, am fost prezent la diferite evenimente pe care le astept cu drag si anul viitor. Printre aceste evenimente se numara si targul de Craciun care are ca loc de desfasurare Piata Constitutiei. Si pentru ca este ziua ta draga blogule, vreau sa deschid o sticla de sampanie in cinstea ta insa deocamdata prefer sa iti urez un calduros LA MULTI ANI ! si sa imi primesti articolele si povestirile cu aceeasi generozitate cu care ai facut-o de fiecare data. Si pentru ca suntem in luna decembrie care este denumita si luna cadourilor, haideti sa pregatim scrisorile cu dorintele noastre  pentru batranelul acesta simpatic care ne viziteaza in fiecare an. Este din ce in ce mai sarac dar de venit stiu ca vine in fiecare an. Numele sau este Mos Craciun. Scrisoarea mea catre Mos Craciun o puteti citi aici. Haideti sa ne bucuram impreuna de magia sarbatorilor de iarna atunci cand pazitoarea noptii cu privirea sa de smarald vegheaza asupra noastra pentru ca sa avem niste sarbatori de iarna super reusite.

Acest articol a fost publicat în Aniversari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

