La multi ani copil interior (Mesajul meu adresat copilului interior)


Prin acest mesaj ma adresez tie copil interior care te-ai nascut odata cu mine si ai varsta mea.  Stiu ca ziua ta este la inceputul verii si ceea ce mai stiu este faptul ca te-am neglijat.  Mi-ai cerut sa te duc in parc si eu ti-am spus ca nu ai voie acolo.  Mi-ai cerut sa te duc la cofetarie sa mancam o prajitura si eu m-am luat cu alte treburi uitand ca mai esti si tu. Te-am vazut cum stateai ghemuit si  plangeai. Eu ma uitam la tine ridicand din umeri nestiind ce sa fac Tu te agatai de mine pentru a imi atrage atentia. Eu nu te-am bagat in seama. Uite,  iti promit ca din momentul asta iti sunt aproape. Iti ascult fiecare dorinta si voi tine cont de ea.  Nu pot sa uit faptul ca mi-ai transmis sase lectii (articolul aici). Poate esti suparat pe mine. Ai si motive pentru ca eu ti-am interzis sa dansezi in public invocand faptul ca vor rade toti de tine. Ca si consecinta a acestei interdictii tu te-ai inchis in tine si m-ai parasit. In speranta ca tu ma poti ierta,  ce spui sa ne impacam.  Vreau sa ma inveti cum sa iubesc neconditionat,  cum sa am curajul si perseverenta pe care le ai tu pentru ca eu am uitat lucrurile astea.  Ce spui sa discutam toate acestea la un suc si servind din tortul tau aniversar pregatit anume pentru tine in aceasta zi minunata in care soarele verii se afla suspendat de cerul azuriu prin fire invizibile. Acum inchei urandu-ti un calduros LA MULTI ANI si oferindu-ti o imbratisare din suflet.

Acest articol a fost publicat în Aniversari, Ganduri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Spuneti opinia dumneavoastra

