Banii si regulile lor


Ce sunt banii ? Aceasta intrebare are raspunsuri multiple. Unii zic ca banii sunt „ochiul dracului”, economistii spun ca banii sunt „echivalent general al valorii marfurilor” sau ca reprezinta ” un mijloc de schimb si plata”.
Unii sustin ca „a-ti dori sa ai mai multi bani nu este un lucru rau” si ca „important este cum ii obtii si ce iti propui sa faci cu ei”.
Pe cine sa credem ?
Insa am avea de castigat cu totii daca reusim sa intelegem ce sunt cu adevarat banii si cum „functioneaza” ei. In realitate banii se ghideaza dupa anumite reguli :

– „Eu sunt Banul; Eu sunt Energie ; Eu sunt infinit”
– „Cei mai multi oameni cred ca ma cunosc insa de fapt nu ma cunosc.”
– „Nu sunt bancnota din portofelul tau si nici monedele ce zornaie in geanta ta. Nu stau linistit in contul tau din banca sperand sa fiu folosit intr-o zi”
– „Nu ma poti vedea, simti sau atinge”
– „Eu sunt doar o idee. Eu sunt doar energie”
– „Eu nu sunt nici bun si nici rau. Sunt doar ceea ce hotarasti tu ca sunt si joc toate rolurile pe care tu le creezi pentru mine. ”
– „Nu ma intereseaza cat de inteligent esti, unde locuiesti, cu ce te ocupi sau de unde vii”
– „Ceea ce cu adevarat conteaza pentru mine este energia ta pentru ca energia pe care o ai creeaza gandurile tale si aceste ganduri vor determina relatia pe care o ai cu mine”
– „Eu am reguli foarte simple”
– „Eu sunt infinit”
– „Eu nu am limite, exceptandu-le pe cele din mintea ta pentru ca fiind energie, eu nu pot fi limitat sau controlat”
– „Eu ador abundenta. Asta inseamna ca sunt atras de cei care n-au bariere in gandire, cei carora le place sa gandesca la scara mare. In momentul in care tu crezi ca sunt din abundenta, eu sunt atras in mod natural de acest mod de gandire”
– „Eu urasc lipsurile. Pentru ca nu sunt limitat ii evit pe cei care gandesc dintr-o perspectiva limitata de genul castig / pierdere sau neindestulare. Asta inseamna ca cei care cred ca eu nu sunt indeajuns sau ca sunt greu de dobandit, vor obtine exact asta in viata lor deoarece eu fug de cei care gandesc la scara mica ”
– „Eu sunt tot ceea ce crezi tu ca sunt. Asta inseamna ca ceea ce crezi despre mine poate sa te faca nefericit, sau iti poate da posibilitatea sa creezi adevarate miracole”
– „Eu nu sunt nici bun si nici rau ci sunt ceea ce decizi tu ca sunt. Asta inseamna ca daca iti este teama de mine, iti pot distruge posibilitatea de a supravietui. Insa in momentul in care ajungi sa ma cunosti, pot sa-ti fac viata extraordinara si visele sa devina realitate”
– „Eu pot fi stapanul tau sau pot fi servitorul tau”
– „Eu sunt numai ceea ce ma faci tu sa fiu. Asta inseamna ca relatia pe care o avem va fi determinata doar de tine”
– „Nu crezi ca este timpul sa ne cunoastem mai bine ?”

Sursa articol : aici

Spuneti-va parerea la acest articol

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com.