Sa facem cunostiinta


Incep astazi primul meu blog. Asa este normal sa ma prezint si eu. Ma numesc Mause2k dar nu ma supar daca imi spuneti Claudiu. Am 39 de ani (in acest moment am 52 de ani) si sunt nascut in zodia Varsatorului. M-am nascut in Timisoara dar de ceva timp (8 ani locuiesc in Bucuresti cu mama mea). Cum mi se pare Bucurestiul ? Este un oras cam aglomerat dar incet incet m-am obisnuit.

8 răspunsuri la „Sa facem cunostiinta”

  1. Bine ai venit in lumea bloggerilor, Mause2k 😀
    Da … Bucureshtiul este intradevar un oras foarte aglomerat. Dar incet incet, descoperi o lume a vitezei, intr-un oras cu oameni frumosi de la care am invatat scoala vietii, fara a simti vreo izolare interioara. Bucurestiul m-a invatat ca atunci cand ajungi pe un taram nou, este obligatia ta de a fi deschis pentru a-l intelege si ca trebuie sa-ti impui un rost si sa dovedesti, in timp, ca acel loc este si al tau.

    Blogul este foarte frumos, vad ca ai si efecte pe aici (in timp ce scriam, am observat fulgi de nea cazand pe display 🙂 )! Go on, multa bafta si asteptam cat mai multe articole!

  2. Acum punand in practica cunostintele mele de economist (:-D) pot sa zic ca ai atins punctul de „minimum effort, maximum effect”. A trecut o perioada de timp destul de mica de cand ti-ai facut acest blog. Totusi, cei care l-au citit au avut ocazia sa te cunoasca mult mai mult decat au facut-o in cativa ani buni de cand te stiu. Ai reusit aproape perfect sa-ti exprimi personalitatea, sa scrii despre ceea ce iti place si sa fii tu insuti, dincolo de cotidianul si limitele societatii. Acest blog este un exchange de ganduri si emotii pe care probabil nu le poti transmite in mod verbal tuturor, dar care te ajuta sa comunici foarte eficient cu cei care il citesc.

    Eu iti doresc sa continui ceea ce faci si ma bucura faptul ca acea mica contributie care probabil te-a determinat sa-ti creezi un blog te va ajuta sa iti gasesti echilibrul, sa fii fericit, sa te bucuri de ceea ce cunosti si ai, te va ajuta sa intelegi ca viata este un dar divin care trebuie pretuit si traim la cote maxime. Good luck!

  3. […] mult din plictiseala decat de necesitate a luat nastere acest blog. Primul articol il puteti citi aici .Au inceput sa apara articolele. Erau articole scrise mai mult din plictiseala. Se bazau pe faptele […]

  4. […] a luat nastere acest blog si totodata articolul care deschide acest drum si pe care il puteti citi aici. Insa odata cu data de 7 martie a anului 2010, care inseamna inceputul evolutiei mele ca om (nu […]

  5. […] ani, la rugamintele colegilor de serviciu, a luat nastere acest blog (primul articol il puteti citi aici). Atunci eram tentat sa te neglijez draga blogule insa cineva acolo sus mi-a spus sa continui cu […]

  6. […] ani, la rugamintile colegilor de serviciu, a luat nastere acest blog (primul articol il puteti citi aici). Atunci eram tentat sa te neglijez draga blogule insa cineva acolo sus mi-a spus sa continui cu […]

  7. […] ani, la rugamintele colegilor de serviciu, a luat nastere acest blog (primul articol il puteti citi aici). Atunci eram tentat sa te neglijez draga blogule insa cineva acolo sus mi-a spus sa continui cu […]

  8. […] serviciu, a luat nastere acest blog (primul articol il puteti citi aici). Atunci eram tentat sa te neglijez draga blogule insa cineva acolo sus mi-a spus sa continui cu […]

Spuneti-va parerea la acest articol

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com.